3 תשובות
תראי..
אני גם בבעיה הזאת והיום שלחתי לקראש הודעה שאני צריכה לדבר איתו ושאלתי אם הוא ואני יכולים לדבר מחר בבית ספר והוא אמר כן..
מחר אני אגיד לו פנים מול פנים.
אז לדעתי תגידי לו פנים מול פנים כי זה הכי אמיתי וככה את יכולה לראות את התגובה שלו
אני גם בבעיה הזאת והיום שלחתי לקראש הודעה שאני צריכה לדבר איתו ושאלתי אם הוא ואני יכולים לדבר מחר בבית ספר והוא אמר כן..
מחר אני אגיד לו פנים מול פנים.
אז לדעתי תגידי לו פנים מול פנים כי זה הכי אמיתי וככה את יכולה לראות את התגובה שלו
בפנים, את צריכה להיות פתוחה עם הבן אדם מספיק כדי להגיד לו את זה בפנים.
בפנים , זה מלחיץ אבל את תעברי את זה . ככה גם תראי יותר רגש . ככה הוא לא יחשוב שזו מתיחה או משהו .
באותו הנושא: