5 תשובות
הייתי קנאית בעבר אבל זה עבר לי, התחלתי לשמוח בשבילה ולהיות שם בשבילה. אני לגמרי מבינה את הקינאה הזו ואני כאן בשבילך אם את רוצה לשתף.
לא אמרתי שזה סותר פשוט אמרתי שאני ספציפית לא אני שמחה בישבילה ואני לא מקנאה
שואל השאלה:
אני גם שמחה בשבילה... זה לא סותר...
MLE
לא כי היא חברה שלי ואני שמחה בישבילה
פעם הייתי מקנאה, זה גם היה מבאס אותי קצת כי זה קרה בזמן שהיה לי קראש אבל היום כבר לא אכפת לי
אני שמחה בשבילה והם זוג מדהים אז אני הכי מפרגנת