4 תשובות
1. ברור. תמיד ולא משנה מהי העבודה, את תמיד, על פי החוק מקבלת כסף. במידה ולא תקבלי זה הלנת שכר.

2. כן.

3. כן. תעבדי כמה פעמים ומרוב שהלקוחות ישגעו אותך את תזכרי הכל בעפ lol

4. תתפסי אותו בצורה יציבה.

מלצרות לא דורש הרבה. תתני שירות טוב עם הרבה סבלנות וחיוך. בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה ! אבל שוב לגביי הכסף , אם אני עוד לא 17 אני אמורה לדעתי לקבל לשעה 22 , אז נגיד במשמרת אני מקבלת במינימום - 185 , עם טיפים והכל אני יכולה להרוויח הכי הרבה 100 שקל? זה לא משתלם לי .. כי בבייביסיטר אני מרוויחה יותר בעקרון
אנונימית
כן אני מבין מה את אומרת.
לפי דעתי תדברי על זה עם הבוס שלך.
הוא ידע לענות על זה הכי טוב כי יש מסעדות ובתי קפה שעובדים בשיטה שונה/דומה/זהה ואני מפחד להטעות.
אנונימי
1. על התלמדות מקבלים כסף
2. בדיוק, לוקחים את כל הכסף שהיה בטיפים ביום מסוים ומחלקים לכל עובד לפי כמה שעות שהוא עבד, אם אין שם מספיק בשביל מינימום אז המעסיק משלים לשכר מינימום
3. אין דרך לזכור אותו בעל פה וגם לא ממש צריך, תלמדי את הפרטים החשובים, מה כוללת כל מנה ואיזה תוספות אפשר להוסיף.
4. שימי את המגש על כף היד ועל העמה ותייצבי את הדברים הכבדים במרכז המגש