3 תשובות
יכול להיות שהיא מגזימה ויכול להיות שככה פשוט היא חוותה את הסיטואציה. בכל אופן אין לך סיי בזה. זה הרגשות שלה.
אם היא באמת צודקת ולא הייתה בינכם בכלל תקשורת אז לא היא לא ככ הגזימה. בכל מקרה, כל אחד לוקח דברים בצורה שונה, אי אפשר לשפוט אותה. פשוט תלמד מהקשר הזה לקשר הבא.
כואב לה כי נפרדתם אז כן יכול להיות שהיא מגזימה . העוד כמה שבועות או חודשיים תוכל לשאול אותה והתשובה תיהיה יותר אמיתית