4 תשובות
אחותי כולה בית ספר
אני עוברת לפנימיה אם זה מעודד אותך ואני רק שנה שניה בחטיבה:/
אני עוברת לפנימיה אם זה מעודד אותך ואני רק שנה שניה בחטיבה:/
כל סוף זה התחלה חדשה (:
את תוכלי לבקר אותם בעתיד
באותו הנושא: