13 תשובות
אל תקחי את זה קשה ואישי
תחזרי הביתה ותמצאי מה לעשות בלעדיה את לא צריכה להיות תלויה בה
יש מצב היה לה משהו דחוף לעשות
פשוט תתמודדי , זה מה יש
תחזרי הביתה ותמצאי מה לעשות בלעדיה את לא צריכה להיות תלויה בה
יש מצב היה לה משהו דחוף לעשות
פשוט תתמודדי , זה מה יש
תחכי שפעם הבאה היא תיזום
זה לא יפה שהיא לא מודיעה לפני
שואל השאלה:
היא פתאום בדקה התשעים אומרת שאמא שלה לא מסכימה... ולפניי סה היא אמרה שאמא שלה מסכימה
היא עושה לי את זה בכוונה זה כבר פעם שנייה שהיא מבטלת פתאום
היא פתאום בדקה התשעים אומרת שאמא שלה לא מסכימה... ולפניי סה היא אמרה שאמא שלה מסכימה
היא עושה לי את זה בכוונה זה כבר פעם שנייה שהיא מבטלת פתאום
אנונימית
פעם הבאה אל תקבעי איתה
שואל השאלה:
אני לא רוצה להפגש איתה יותר אין לי אמון בה
אני לא רוצה להפגש איתה יותר אין לי אמון בה
אנונימית
צודקת מה שהיא עשתה לא יפה בכלל
מה את לוקחת את זה קשה כולה ביטלה
חברות שלי גם מבטלות לי מלא
גם פעם חיכיתי לחברה איזה שעה בחוץ והיא ביטלה (היא לא אמרה לי שהיא לא יכולה ולא התקשרה להודיע וזה) אבל התגברתי על זה , הבנתי שהיא לא יכולה ולא טרחתי לשאול למה אפילו ופשוט הלכתי להיפגש עם אנשים אחרים או הביתה .
העולם ממשיך להסתובב הכל בסדר
ויש מצב שהיה לה משהו דחוף לעשות .
אם את לא רוצה להיפגש איתה יודעת אז אל , בחירה שלך
חברות שלי גם מבטלות לי מלא
גם פעם חיכיתי לחברה איזה שעה בחוץ והיא ביטלה (היא לא אמרה לי שהיא לא יכולה ולא התקשרה להודיע וזה) אבל התגברתי על זה , הבנתי שהיא לא יכולה ולא טרחתי לשאול למה אפילו ופשוט הלכתי להיפגש עם אנשים אחרים או הביתה .
העולם ממשיך להסתובב הכל בסדר
ויש מצב שהיה לה משהו דחוף לעשות .
אם את לא רוצה להיפגש איתה יודעת אז אל , בחירה שלך
שואל השאלה:
אבל אם היא לא יכולה למה לא לא להגיד מה אני צריכה להבין את זה לבד
שעה וחצי לחכות לה ולהבין לבש שהיא לא רוצה? את לא רוצה תגידי אני לא רוצה אל תאשרי שכן בשביל מה זה טוב? בשביל לפגוע בי?..
אבל אם היא לא יכולה למה לא לא להגיד מה אני צריכה להבין את זה לבד
שעה וחצי לחכות לה ולהבין לבש שהיא לא רוצה? את לא רוצה תגידי אני לא רוצה אל תאשרי שכן בשביל מה זה טוב? בשביל לפגוע בי?..
אנונימית
מה לפגוע בך אם את חברה שלך למה שתעשה את זה
יש מצב שהיה לה משהו דחוף לעשות
מה את לוקחת קשה
יש מצב שהיה לה משהו דחוף לעשות
מה את לוקחת קשה
שואל השאלה:
כי זה מעצבן אל תצדיקי אותה
כי זה מעצבן אל תצדיקי אותה
אנונימית
מאיפה את יודעת מה קרה לה
יכול להיות שזה משהו אישי ובמקום לשאול אותה למה היא ביטלה ואם היא צריכה עזרה או משהו כמו חברה את בוכה כי היא ביטלה לך .
יכול להיות שזה משהו אישי ובמקום לשאול אותה למה היא ביטלה ואם היא צריכה עזרה או משהו כמו חברה את בוכה כי היא ביטלה לך .
שואל השאלה:
אאת יודעת כמה עזרתי לה ??? יש לה הפרעות אכילה ובולימיה
מאיפה לך שאני לא עוזרת לה למה את נגדי
להפך במקום להחזיר לי היא פוגעת בי יותר
פשוט תתביישי לך את יודעת כמה אני אוהבת אותה
את יודעת את המצב הגרוע מאוד בבית שלי ואני מדגישה את המאוד
אאת יודעת כמה עזרתי לה ??? יש לה הפרעות אכילה ובולימיה
מאיפה לך שאני לא עוזרת לה למה את נגדי
להפך במקום להחזיר לי היא פוגעת בי יותר
פשוט תתביישי לך את יודעת כמה אני אוהבת אותה
את יודעת את המצב הגרוע מאוד בבית שלי ואני מדגישה את המאוד
אנונימית
באותו הנושא: