התחברות
הרשמה
למה אני לא יכול לדבר עם ביקסבי בגלקסי 10?
21 ביוני 2019, 00:26
Galaxy
תשובה אחת
s10?
אם כן, אין שום סיבה שלא תוכל לדבר איתה.
W
Wikipedia
באותו הנושא:
אני אשאל שוב כי אף אחד לא עונה: איך מפעילים את ביקסבי בגלקסי A8?
למי שיש ביקסבי (bixby)
אפשר לכוון את ביקסבי להיות בשפה עברית?
אמאלה תקשיבו אתם לא מבינים מה קרה לי עם ביקסבי!!!!!!
סירי, ביקסבי או גוגל אסיסטנט? אני מעדיף ביקסבי ואז גוגל אסיסטנט ואז סירי
1.דברים בסיסיים שיש באייפון ואין בגלקסי? 2.דברים בסיסיים שיש בגלקסי ואין באייפון?
בגלקסי 8 נוט איך רושמים דברים עם העט?
מתי ביקסבי (bixby) בגלקסי יקבל עדכון לשפה עברית? מעצבן שזה רק באנגלית..
יש לי גלקסי A8, איך מפעילים את ביקסבי?
לגלקסי s9 יש כפתור פיזי של ביקסבי כמו בקלקסי 8? אם כן.. אפשרי לנטרל אוצו לגמרי?
קיימת בינה מלאכותית אמיתית שזמינה במחשבים או סמארטפונים ולא עוזרת קולית (סירי/אלקסה /ביקסבי..) ??