5 תשובות
שואל השאלה:
לכם*
אנונימית
כן רצחתי מישהו לפני שלוש שנים.
המשטרה עוד לא תפסה אותי.

(בטח שאני. רק אני)
די בטוחה שפתחו
כאילו לא הכי זוכרת
לא.

אני לא מסוכנת ואני לא עוברת על חוקים