8 תשובות
זה דורש ניתוח..
חברה שלי עברה את הניתוח לזה, זה נשמע מאוד מלחיץ בהתחלה אבל הניתוח עצמו ותקופת ההחלמה עוברים מאוד מהר, לפחות ככה זה היה בשביל חברה שלי. יש את זה להרבה אנשים.
זה כואב אחושילינג
שואל השאלה:
זה לא מצש כואב לי עכשיו אבל אמא שלי ממש מלחיצה אותי
זה לא מצש כואב לי עכשיו אבל אמא שלי ממש מלחיצה אותי
אנונימית
ללכת לטרם ולבדוק את זה בהקדם
זה אמור להיות כאבים עצומים בצד ימין למטה בקטע שבקושי לזוז את מצליחה.
אם אין לך אותם אז אין לך אפנדיציט
אם אין לך אותם אז אין לך אפנדיציט
אנונימית
תלכי לרופא כי היה לי את זה וזה התחיל מכאבים קלים ונגמר בכאבים קשים ולא יכולתי לזוז והוא כמעט התפוצץ אצלי אז כדאי לבדוק את זה
אבא ומכרה שלי עשו. באמת שאין צורך להלחץ, הכל בסדר
באותו הנושא: