5 תשובות
לדעתי תעבוד יותר על ידיים ואל תרזה כי אז תאבד גם מסת שרירים
מסת שריר בעיקר
תבליט יותר את הריבועים בבטן ותחזק את הידיים, ונראה לי כדאי להשתזף קצת
אנונימי
וואו אתה לבן מדי זה שורף לי בעיניים
וכן אתה קצת מלא
וכן אתה קצת מלא
למה אתה מעלה את זה כל פעם? העלת יותר מחמש פעמים, יש לך גוף טוב ומחוטב אתה לא צריך להרזות.
באותו הנושא: