3 תשובות
זה לאו דווקא כל האתיופים- זה הזדהות עם סודן שהרגו שם אנשים- אני לא ממש מכירה את הסיפור אבל זה בערך
זה להעלות מודעות למצב בסודן
להזדהות עם האנשים בסודן ולא רק אתיופים עושים את זה
באותו הנושא: