לא מזמן אני וחבר ממש טוב חזרנו לקשר אחרי חודשיים וחצי שהיינו בריב,המשך בפירוט
נהיינו חברים טובים יותר הבעיה היא שיש לי חברה ממש טובה שהיה לה קראש עליו והיא זאת שהשלימה בנינו.. אתמול אני והוא היינו ביחד וראינו אותה עם חברה שלה ואז שמעתי את חברה שלי אומרת לה לא באלי אני רוצה ללכת,אחרי שהגענו הביתה כבר,התקשרתי אליה כדי לשאול אם הכל בסדר והיא רמזה לי שזה מציק לה שאנחנו כל הזמן ביחד אז אמרתי לה שאם זה ממש מציק לה אז אני לא אהיה ממש צמודה אליו כשהיא איתנו.. אני חושבת שהיא עדין אוהבת אותו ואני לא יודעת מה לעשות. עזרה?