9 תשובות
כן, לגיטימי שתעלבי מזה
כן, אבל באיזשהו מקום אפשר להבין אותה, אולי היא 'מקנאה' בזה שהוא רוב הזמן מבלה ביחד איתך מאשר איתה, והיא מרגישה פחות חשובה.
אנונימית
מבינה אותך ואת איך שזה מרגיש.
חוויתי משהו בסגנון שילדה שחשבתי שהיא החברה הכי טובה שלי באה ושואלת אותי, מתי תפרדו כבר? או שאומרת לי בכלל להפרד ממנו.
עכשיו אנחנו בקושי בקשר,וטוב שכך.
חוויתי משהו בסגנון שילדה שחשבתי שהיא החברה הכי טובה שלי באה ושואלת אותי, מתי תפרדו כבר? או שאומרת לי בכלל להפרד ממנו.
עכשיו אנחנו בקושי בקשר,וטוב שכך.
שואל השאלה:
כבר דיברתי איתה על כל הנושא הזה, עברנו על זה הלאה אבל רק לאחרונה היא התחילה ממש לשנוא אותנו ביחד זה ממש מוזר, אני יוצאת איתה גם לבד הרבה
כבר דיברתי איתה על כל הנושא הזה, עברנו על זה הלאה אבל רק לאחרונה היא התחילה ממש לשנוא אותנו ביחד זה ממש מוזר, אני יוצאת איתה גם לבד הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב היא מחבבת את חבר שלי אתם חושבים? :(
האמת שהסיפור הרבה יותר מורכב מזה אם בא למישהו לבוא לפרטי יהיה נחמד :)
יש מצב היא מחבבת את חבר שלי אתם חושבים? :(
האמת שהסיפור הרבה יותר מורכב מזה אם בא למישהו לבוא לפרטי יהיה נחמד :)
אנונימית
אני חושבת שזה תלוי..
כמה זמן את מכירה אותה ואתן חברות טובות?וכמה אפשר לסמוך עליה?
וכמה זמן את וחבר שלך ביחד?
אני מאוד מקווה שהיא לא מחבבת אותו.
כמה זמן את מכירה אותה ואתן חברות טובות?וכמה אפשר לסמוך עליה?
וכמה זמן את וחבר שלך ביחד?
אני מאוד מקווה שהיא לא מחבבת אותו.
ברור
כן לגמרי
כן
באותו הנושא: