7 תשובות
18
ועדיף לך לרדת במשקל אם הגודל הוא בגלל עודף משקל, אם לא ואת רזה ועדיין סובלת מהחזה תעשי, יש לי חברה שלא עשתה ומתחרטת כי החא סובלת כאבים אבל תדעי שזה ניתוח קשה
למה זה יפה חזה גדול...
למה הקטנת חזה?
אנונימית
^מי לא אוהב חזה?!
אבל זה יפה...
אנונימית
^חבל לי זה מעלה
אנונימית
ממש לא שנתיים אחרי המחזור אצל הבנות
18
ErO