12 תשובות
אצלי כנראה אנשים רואים אבל לא איכפת להם רשום אצלי בפרופיל שאני 16 אבל בכל זאת אנשים בני 22+ יתחילו לדבר איתי אני פשוט מתעלמת ולא שולחת להם הודעה בחזרה
אנונימית
אני תמיד בוחן את הפרופיל לפני שאני מתחיל שיחה, ולרוב מדבר עם אנשים בסביבות הגיל שלי.
אני בודק ושואל כי אנשים פה לא מעדכנים את הגיל/משקרים בפרופיל
שואל השאלה:
אבל אם הם מזייפים את הגיל למה שהם יגידו דווקא לכם תגיל האמיתי שלהם
אבל אם הם מזייפים את הגיל למה שהם יגידו דווקא לכם תגיל האמיתי שלהם
אנונימית
לי זה קרה הרבה
לא בודקת
שואל השאלה:
לא מדברת על המאה
מדברת על הנורמלים שכותבים מספר הגיוני
ונגיד בשיחות שלי עם המון פה המון שואלים בת כמה אני וכתוב בפרופיל בת כמה אני אז לא מבינה תקטע
לא מדברת על המאה
מדברת על הנורמלים שכותבים מספר הגיוני
ונגיד בשיחות שלי עם המון פה המון שואלים בת כמה אני וכתוב בפרופיל בת כמה אני אז לא מבינה תקטע
אנונימית
הם שואלים בשביל לראות שמה שכתבת זה הגיל האמיתי שלך כי הרבה פה משקרים לגבי הגיל שלהם
שואל השאלה:
אנונימית כפרה איך היא לא משקרת אם היא כתבה גיל אחר
אנונימית כפרה איך היא לא משקרת אם היא כתבה גיל אחר
אנונימית
אנשים חסרי תוכן שאין להם באמת על מה לדבר איתך אז הם שואלים
"בת כמה"
כדי לפתח שיחה.
"בת כמה"
כדי לפתח שיחה.
יש הבדל בין לפתח שיחה ולשאול בה בן כמה בנאדם
לבין לשלוח הודעות
"בת כמה"
"מאיפה"
בלי מילות קישור, בלי קשר לחיים, להלן ערסים.
לבין לשלוח הודעות
"בת כמה"
"מאיפה"
בלי מילות קישור, בלי קשר לחיים, להלן ערסים.
לרוב כן בודקים לפני.
באותו הנושא: