9 תשובות
שואל השאלה:
ואת יודעת על עוד אנשים שקיבלו?
אנונימי
מה? זה לא מעלים לכולם ביחד?
אנונימית
לא... אצלנו כל השכבה קיבלה אבל לא יודעת על בתי ספר אחרים
מה, קיבלו ציונים??
בטוחה שלא עשית בחורף?
שואל השאלה:
עשיתי במאי וראיתי שיש לי ציון
אנונימי
עדיין לא העלו
עשיתי ב6/6
גם אני עשיתי ב6/6 לא קיבלנו ציונים..