התחברות
הרשמה
זה בסדר שנחשי גומי וממתקי גומי בכללי יהיו *במקרר יומיים לפני האכילה*? או שהם יהפכו למגעילים?
2 ביולי 2019, 22:57
ממתקים
5 תשובות
כן, זה בסדר.
V
Viktory
אני אוהבת שזה קר ככה הכי טעים
ש
שוקולד חלבב
זה בסדר
q
qoya
זה בסדר
.
.Michal.N
זה בסדר.
W
Wikipedia
באותו הנושא:
אכלתי 10 קילו נחשי גומי..
טבעונים, אתם אוכלים דבש וממתקים גומי?
אכלתי 10 ק"ג נחשי גומי אני שמנה?
אני קונה לענק שלי מלא גומי (נחשי גומי שטיחונים וכאלה) מה אפשר לכתוב בפתק?
איך כותבים באנגלית נחשי גומי סוכריות גומי
בנחשי גומי יש הרבה קלוריות יחסית?
כמה תעלה בערך שקית עם מלא ממתקי גומי?
למה אסור לאכול מסטיק וממתקי גומי אחרי ששמים לך גשר?
זה נכון שהחומר ג'לטין שנמצא בממתקי גומי, ריבות ועוד עשוי מעור ועצמות בעלי חיים?
מספר קלוריות בממתק - כמה קלוריות יש בממתק גומי קטן לדוגמא נחש קטן או תות קטן?
איפה אפשר לקנות ממתקי גומי באשדוד?