7 תשובות
אם אתה רוצה וחושב שזה יותר יחמיא לך, תעשה כרצונך.
אז תעשה את זה, מה הבעיה?
רועי?
אה וזה עדיף מאשר שיהיו לו גבות מזעזעות.
אה וזה עדיף מאשר שיהיו לו גבות מזעזעות.
מה יש לחשוב, מישהו שמטפח את עצמו, תעשה מה שטוב לך
שואל השאלה:
אני לא חד גבה, אני פשוט חשבתי על אולי לעצב את הגבות מסביב כי הן טיפה עבות אבל אני לא חד גבה...
אני לא חד גבה, אני פשוט חשבתי על אולי לעצב את הגבות מסביב כי הן טיפה עבות אבל אני לא חד גבה...
אנונימי
לא רואה שום סיבה שלא.
שיעשה מה שטוב לו
שיעשה מה שטוב לו
מה מוקדם? אם אתה צריך/רוצה לעשות גבות תעשה. מה עדיף, להסתובב חד גבה?
באותו הנושא: