7 תשובות
תשחררי אותו יפה.. לא טוב לו
אנונימית
את האמון אי אפשר לגמרי לתקן...
לדעתי זה הרס את הקשר שלכם ואת מערכת היחסים ביניכם.
עדיף להיפרד, למרות שזה כואב
אני חושבת שהוא פשוט בפחד עכשיו, ואני מבינה אותו לחלוטין. הייתי במצב סוג של דומה, זה לא שהוא בוחר לא לסמוך עלייך. זה באמת לגיטימי, זה קשה, זה אומר שהוא ממש נפגע. אבל להעלות את זה בכל ריב זה לא לגיטימי, מיותר ומעצבן והוא צריך לשחרר מזה בריבים כי לזה הוא אכן מסוגל.
אני חושבת שאת צריכה פשוט לקחת אותו לשיחה, ולהסתכל לו בעיניים, ולהגיד לא שאת אוהבת אותו ורק אותו, את לא רוצה ולא עומדת להיות עם אף אחד אחר, ואת מבטיחה. תסבירי לו שאת מחרטת, אבל את לא יכולה לקחת חזרה את מה שעשית, והקשר שלכם לא יהיה בריא אם הוא לא ינסה לשחרר, ולא יחזור לסמוך עלייך. תזכירי שוב שזה אף פעם לא יקרה שוב, ואז תשאלי אותו אם הוא סומך עלייך.
אם הוא יענה שלא, אז אולי כדאי שתיפרדו
ואל תבואי תקיפה, שזה לא יהפוך לריב.
לדעתי תיפרדי ממנו. זה הדבר ההוגן לעשות וזה נשמע שהוא בסוף ייפרד ממך בעצמו.
תגידי לו אתה בחרתה לסלוח לי על הטעות הנוראית שלי ואם אתה לא יכול כל הזמן שאני יוצאת אתה דואג אז מה שווה כל הדאגות תיפרד ממני או שתשחרר אותי לטייל לאן שבאלי ותיראה שזה לא כזה נורא ואני תמיד ישלח לך איפה אני וידבר איתך שלא תידאג ואם אני יבגוד בך שוב אתה תגלה על זה במאוחר או במוקדם עכשיו תבחר ואני לא מאיימת עליך כי אני אומרת לך שאתה תיפרד ממני ולא אני ממך
אנונימית
את בכלל רוצה להמשיך במערכת היחסים הזאת? זה חשוב לך? אם את אוהבת אותו אל תוותרי בכזאת קלות, תדברו על זה ותתנו עוד צ'אנס