2 תשובות
אנשים מצדיקים את ההפגנות לא את מה שנלווה לזה.
ותפסיקו לשחק אותה פוחדים אף אחד לא יעשה לכם כלום
ותפסיקו לשחק אותה פוחדים אף אחד לא יעשה לכם כלום
אני מצדיק את המחאה
לא את ההפגנות המוגזמות האלו..
ומה שאני לא מצדיק זה גם את הסבל שלך כשאתה צריך לצאת החוצה ומפחד להיפגע
וגם את הגזענים שמתנכלים עכשיו לכל האתיופים ולא מתעצבים רק על אלו שעשו את הטרור
לא את ההפגנות המוגזמות האלו..
ומה שאני לא מצדיק זה גם את הסבל שלך כשאתה צריך לצאת החוצה ומפחד להיפגע
וגם את הגזענים שמתנכלים עכשיו לכל האתיופים ולא מתעצבים רק על אלו שעשו את הטרור
באותו הנושא: