7 תשובות
כן הגיוני
ברור. גם אני אוהבת לפעמים
אין חסרונות זה שורף קלוריות מעולה לך
הגיוני גם אני חולת חריף
כן כיף לך זה בריא
שורף את העכוז, לא כדאי להגזים