התחברות
הרשמה
אם קיבלתי בשני באחת עשרה בלילה זה אומר שהתחיל לי בשני או בשלישי?
4 ביולי 2019, 20:11
מחזור
לילה
2 תשובות
זה אומר שזה התחיל בשני
ש
שיט! שכחתי את הטאקט בבית
בשני.
T
The Weirdo
באותו הנושא:
אם באחת בלילה הייתם רואים ילדה אחת מסתובבת עם עשרה בנים הייתם חושבים עליה משהו?
ללכת לישון עכשיו ולקום באחת עשרה?
אני עושה בייביסיטר עכשיו וההורים אמרו לי שהם צריכים להגיע באחת עשרה
שאלה לבנות האלה שיוצאות לעשות סיבוב לכלב שלהן באחת בלילה
דברים שרק אנשים שמכינים עבודות באחת בלילה יבינו?
אני כאילו לא מאמינה,פעם הייתי הולכת לישון באחת עשרה שתיים עשרה ועכשיו חמש כמעט...ועוד לא עצמתי עין...התהפכו לי כל השעות.
כתבתי למורה הפרטית באחת וחצי בלילה ונראלי הערתי אותה מה לעשות??
כמה זה נורא לאכול שוקולד באחת בלילה?
מכירים את האנשים האלה שהיו מחוברים באחת בלילה ומתו מאז?
רושמים הלכתי לישון באחד או באחת בלילה?
בא לי לעשות הליקס ממשש עושים בשני האוזנים או באחת?