5 תשובות
זה חמוד 3:, ותחייכי!
את צוחקת? גומות זה הדבר הכי יפה שייש!
בטח גומות שהדבר הכי יפה שיש!
אנונימי
זה מהמם! אל תפסיקי לחייך! לי יש רק גומה אחת -,-
גומות זה הדבר הכי יפה וחמוד שיש! לי יש רק גומה אחת ואני כל הזמן מחייכת רק בגלל זה:)
וגומות זה ממש לא תינוקי! יש אפילו מפורסמים שעשו ניתוחים פלסטיים שיהיה להם גומות..