18 תשובות
מסכימה איתך
בגלל שלרוב החברים/ הילדים בשכבה יש אז הם חושבים שאם אין להם חבר/ה אז משהו לא בסדר איתם או שהם פשוט רוצים להרגיש את מה שהם מרגישים
כשזה יגיע זה יגיע.
כשזה יגיע זה יגיע.
יש כאלה שלא אוהבים להיות לבד והם רואים זוגות אז הם רוצים גם זה נראה לי די טבעי לרצות להיות נאהב
שואל השאלה:
love forever
שמתי לב שזה קורה רק בדור הנוכחי אולי אני טועה אבל אצלי אין אף אחד שהיה נואש לחבר/ה
love forever
שמתי לב שזה קורה רק בדור הנוכחי אולי אני טועה אבל אצלי אין אף אחד שהיה נואש לחבר/ה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל שמעו אני מדבר איתכם על גילים 13-16
שבואו נשים את הקלפים על השולחן הקשג בגילים האלה הסיכוי שהוא ישרוד קטן מאוד וזה גם לא קשר משמעותי
אבל שמעו אני מדבר איתכם על גילים 13-16
שבואו נשים את הקלפים על השולחן הקשג בגילים האלה הסיכוי שהוא ישרוד קטן מאוד וזה גם לא קשר משמעותי
אנונימי
הדור הזה יותר חשוף גם לרשתות החברתיות, לרוב ה"איידולים" שלהם יש חברים/ חברות והם נראים מאושרים, הם פשוט רוצים להרגיש מה זה שמישהו אוהב אותך, מה זה להתנשק וכל הדברים האלה
בגילאים של יסודי וכל זה זה שטויות מין הסתם, זה לפוזה נטו חח
אבל בגיל ההתבגרות זה לא כזה מוזר שרוצים חבר/ה, מישהו להעביר איתו את הזמן, לשתף אותו בדברים שלך ולדעת שיש לך על מי לסמוך ,לספק צרכים מיניים אפילו ..
אבל בגיל ההתבגרות זה לא כזה מוזר שרוצים חבר/ה, מישהו להעביר איתו את הזמן, לשתף אותו בדברים שלך ולדעת שיש לך על מי לסמוך ,לספק צרכים מיניים אפילו ..
ואני מדברת בתור אחת מהילדים האלה שרואה כל יום זוגות בשכבה שלי נמרחים אחד לשני ומנסים לגרום לכולם "לקנא"
אני אחת מהילדות שחושבות שכשזה יגיע זה יגיע ואין מה למהר על זה
אני אחת מהילדות שחושבות שכשזה יגיע זה יגיע ואין מה למהר על זה
שואל השאלה:
אני זוכר אצלי בכיתה ח היה איכס בנות חחח
עכשיו זה עצוב לראות מה קורה
אני זוכר אצלי בכיתה ח היה איכס בנות חחח
עכשיו זה עצוב לראות מה קורה
אנונימי
שואל השאלה:
אמה וזהו
אילו צרכים מיניים יש לבני 13-15?
אמה וזהו
אילו צרכים מיניים יש לבני 13-15?
אנונימי
ככה זה הדור של היום, אנחנו הרבה יותר מפותחים ויותר חשופים לדברים באינטרנט וזה מה שקורה
אפשר הסבר על מה המינוס? אם זה על זה שאמרתי שאנחנו מפותחים לא התכוונתי מבחינה שכלית התכוונתי מבחינת מניות וכאלה.
אפשר הסבר על מה המינוס? אם זה על זה שאמרתי שאנחנו מפותחים לא התכוונתי מבחינה שכלית התכוונתי מבחינת מניות וכאלה.
הדור של היום חשוף יותר לאינטרנט ולפורנו, עם כמה שזה עצוב.
ילדים היום חשופים מאוד למה שנקרא יחסי מין וכמו שפעם לא היית רואה ילדים מעשנים או חושב שזה הגיוני בכלל ,היום אתה יכול לראות ילד בן 7 עם סיגריה וזה בערך כבר נורמלי.
וככה גם עם מין ועוד הרבה דברים, ילדים היום יותר מפותחים ומודעים לדברים.
ובגיל ההתבגרות במיוחד מתחילים להבין את המשיכה המינית וזה נורמלי
ילדים היום חשופים מאוד למה שנקרא יחסי מין וכמו שפעם לא היית רואה ילדים מעשנים או חושב שזה הגיוני בכלל ,היום אתה יכול לראות ילד בן 7 עם סיגריה וזה בערך כבר נורמלי.
וככה גם עם מין ועוד הרבה דברים, ילדים היום יותר מפותחים ומודעים לדברים.
ובגיל ההתבגרות במיוחד מתחילים להבין את המשיכה המינית וזה נורמלי
שיט-
עושים למערכות יחסים הרבה אידיאליזציה בחברה כיום. שזה נובע בין היתר בגלל ההשפעה הרחבה של האינטרנט ובנוסף תוכניות טלוויזיה שמציגות מציאות לא ריאליסטית שגורמים לתקוות שווא אצל צעירים ולתחושה שכדי להגשים את עצמם באמת וכדי להיות מאושרים הם צריכים להתחתן.
אנונימית
הם לא נואשים חשבתם פעם על הצד שאולי הם פשוט רוצים זוגיות?
שחסר להם משהו, שקשה להם, שהם רוצים אהבה?!
למה ישר להפוך את זה למסכנות
שחסר להם משהו, שקשה להם, שהם רוצים אהבה?!
למה ישר להפוך את זה למסכנות
אנונימית
חחח אני מבינה שאת בת 13 עם חבר ונפגעת^
אנונימית
אני לא בת 13 ועדיין לא התחלתי להתעסק עם בנים פשוט יש לי כמה חברות כאלה
אנונימית
כל כךך והכי באסה שאלה חברים שלי שמנסים להתחיל איתי משהו. כאילו הלו תתעוררו על החיים שלכם.
באותו הנושא: