התחברות
הרשמה
מישהו טוב באנגלית שניגש לשאלון c מחר?
7 ביולי 2019, 21:36
4 יחידות
בגרויות
תשובה אחת
אני לא ניגש לc אבל אני מאוד טוב באנגלית וניגש לe ואני יודע מה השאלון אז אוכל לעזור.
מה את צריכה?
ח
חזיר יוניקורן.
באותו הנושא:
יש כאן עוד מישהו שניגש מחר לבגרות באנגלית וער?
בהצלחה מחר לכל מי שניגש לבחינת בגרות באנגלית:)
יש פה מישהו שניגש מחר לשאלון c באנגלית?
דברים שרק מי שניגש השנה בקיץ במתמטיקה לשאלון 806 יבין?
מי שניגש לבגרות באנגלית ביום שני לאיזה שאלון תגשו?
יש פה מישהו שניגש למודל C ביום חמישי הקרוב באנגלית? או שכולם כאן גאונים שניגשים למודל E ומודל G?
לכל מי שניגש השנה לשאלון 806 אתם חושבים שמועד ב' יהיה קל או קשה?
יש פה כאלה שניגשים מחר לשאלון 805?
מי שניגש היום לשאלון C, אמרו לכם על מה הקטע כתיבה?
מי שניגש יום שלישי לבגרות באנגלית, מה המגן שלכם ואיזה שאלון אתם עושים?
יש פה מישהו שניגש לבגרות במתמטיקה 4 יחידות שאלון ראשון (481) בחורף?