10 תשובות
מה הקשר אלוהים
אהבו אותו בגלל שהוא שיחק טוב ושהוא היה בן אדם טוב
לא בגלל שהוא חתיך
אהבו אותו בגלל שהוא שיחק טוב ושהוא היה בן אדם טוב
לא בגלל שהוא חתיך
חתיך ומפורסם*
קצת צבוע אבל הוא היה חלק גדול בילדות של הרבה אז הגיוני.. פשוט מוזר שבוכים על בן אדם שלא הכירו
קצת צבוע אבל הוא היה חלק גדול בילדות של הרבה אז הגיוני.. פשוט מוזר שבוכים על בן אדם שלא הכירו
מה
מה
פשוט
מה
הקשר??
מה
פשוט
מה
הקשר??
מה הקשר? הוא שיחק בסדרות בדיסני שהמון משתמשים כאן צפו כשהיו ילדים וזה פשוט מוזר כי הוא בגיל שלנו.
לאף אחד לא אכפת מהמראה שלו כרגע.
לאף אחד לא אכפת מהמראה שלו כרגע.
אנונימית
מה הקשר זה עדיין בן אדם שנפטר ואנשים הכירו אותו ואהבו אותו והוא היה בן אדם טוב לא קשור לאיך שהוא נראה
ואם אני לא אוהבת איך שהוא נראה זה אומר שאני לא אהיה עצובה שהוא מת??
מאיפה אתם מביאים תשאלות האלה אלוהים
ואם אני לא אוהבת איך שהוא נראה זה אומר שאני לא אהיה עצובה שהוא מת??
מאיפה אתם מביאים תשאלות האלה אלוהים
אין ספק שגם זה קשור, אבל זה לא רק זה.. שמעי אני יכולה להעיד על עצמי שגדלתי על ג'סי, אהבתי אותו ולכל אחת היה קראש עליו בגלל המראה אין מה לעשות, אבל אהבו אותו גם בתור שחקן..
אנונימית
מה הקשר
מה הקשר?
אוקיי אני קצת התעצבנתי אבל בגלל שאסור לקלל בסטיפס אני אסביר לך את הדברים בצורה הגיונית
א. רובנו אם לא כולנו גדלנו על סדרות וסרטים שהוא שיחק בהם ובזכות זה הוא היה ועדיין כלכך מוערך על ידי הרבה אנשים.
ב. אם הייתי שומעת סיפור על בן 20 שחלה במחלת לב קשה ומת בשנתו בגלל שבץ הייתי עצובה, לא קשור לפרסום שלו או לא.
ג. מוות זה עצוב בכל המקרים, לא קשור לכמות הפרסום של הבן אדם או למראה שלו.
א. רובנו אם לא כולנו גדלנו על סדרות וסרטים שהוא שיחק בהם ובזכות זה הוא היה ועדיין כלכך מוערך על ידי הרבה אנשים.
ב. אם הייתי שומעת סיפור על בן 20 שחלה במחלת לב קשה ומת בשנתו בגלל שבץ הייתי עצובה, לא קשור לפרסום שלו או לא.
ג. מוות זה עצוב בכל המקרים, לא קשור לכמות הפרסום של הבן אדם או למראה שלו.
גאד מה הקשר?!?!
הוא היה הקראש שלי ועדיין אבל אין לי כבר מה לעשות עם זה....;(
הוא היה בן אדם מדהים עם הרבה שמחה ואהבה.
שלא נדבר על הרמות משחק המטורפות שלו;(
זה שהוא חתיך לא אומר כלום,זה רק בונוס לזה שהוא חתיך אבל זה לא קשור!!
הוא היה הקראש שלי ועדיין אבל אין לי כבר מה לעשות עם זה....;(
הוא היה בן אדם מדהים עם הרבה שמחה ואהבה.
שלא נדבר על הרמות משחק המטורפות שלו;(
זה שהוא חתיך לא אומר כלום,זה רק בונוס לזה שהוא חתיך אבל זה לא קשור!!