13 תשובות
אכן
אם היה לי מזגן הייתי עושה את זה אך לצערי הרב אני מרוששת ואין לי אחד כזה
אכן.
כןן הכי כיף רק שעכשיו הגרון שלי מת
כן חח
וואו לגמרי
יאפ
כמובן
וואי כןן
אכן
האמת שכן חחח
זה צה שאני עושה עכשיו וכל יום בערך
אמן שיכולתי
D.Z