22 תשובות
איכס איכס
אנונימית
לא כולן וזה סוגייה מעניינת יש לי חברה כזאת שאוהבת ערסים
אני לא.
ממש לאא
בנות בישראל לא אוהבות ערסים.
ערסיות ופרחות אוהבות ערסים.
למה? כל מין מוצא את מינו.
ערסיות ופרחות אוהבות ערסים.
למה? כל מין מוצא את מינו.
אני לא
כי יש להם ביטחון אולי?
שמחים
שמחים
אנונימי
לא כולן
אני לא...
אני לא...
אני לא
שואל השאלה:
אז למה רובן כן?
אז למה רובן כן?
ממש לא רובן.
אני לא מבינה, מה הבעייה בהם?!
אני חושבת שאתה מתכוון יותר לילדים שהם משחקים אותה ערסים - ערסים צעצוע.
במילה אחרת - דודו פארוק.
הדמות של דודו פארוק מתארת אותם בדיוק. ערסים ממש לא לובשים רק מותגים, לא מסתובבים עם כובע של ארמני או חליפות של ארמני, שרשרת זהב והתנהגות של ילד שהולך עקום ומדבר בטון גבוה ומילה שניה אצלו זה קללות - ככה זה לא ערסים. אתם מתבלבלים.
וכן אני נשמשכת לערסים, אבל לא לערסים שאתה חושב, לא מה שכתבתי.
הערסים שמשחקים אותה גברים הם בעיקר ילדים במי 10-16, בני 16 שעדיין לא התבגרו.
אני חושבת שאתה מתכוון יותר לילדים שהם משחקים אותה ערסים - ערסים צעצוע.
במילה אחרת - דודו פארוק.
הדמות של דודו פארוק מתארת אותם בדיוק. ערסים ממש לא לובשים רק מותגים, לא מסתובבים עם כובע של ארמני או חליפות של ארמני, שרשרת זהב והתנהגות של ילד שהולך עקום ומדבר בטון גבוה ומילה שניה אצלו זה קללות - ככה זה לא ערסים. אתם מתבלבלים.
וכן אני נשמשכת לערסים, אבל לא לערסים שאתה חושב, לא מה שכתבתי.
הערסים שמשחקים אותה גברים הם בעיקר ילדים במי 10-16, בני 16 שעדיין לא התבגרו.
אנונימית
כי רוב המדינה מפוצצת בפרחות.
שואל השאלה:
משחקים אותם גברים ערסים
משחקים אותם גברים ערסים
כי ערסים זה החייםם
שואל השאלה:
לחיים הרעים בואו ערסים לא גבריים בשיט ואפילו לא חזקים הם רק נראים מאיימים והם דיבורים אחד גדול בפחות מדקה אני מוריד אחד לריצפה אם אחד יתפלצף עליי
לחיים הרעים בואו ערסים לא גבריים בשיט ואפילו לא חזקים הם רק נראים מאיימים והם דיבורים אחד גדול בפחות מדקה אני מוריד אחד לריצפה אם אחד יתפלצף עליי
שואל השאלה:
הן אותו חרא
הן אותו חרא
לא יודעת האמת
הם די דוחים
הם די דוחים
אני ממש ממש לא
רוב הבנות נמשכות לערסים זה נכון
אבל תלוי מאיזה סוג לא המפגרים
יש ערסים שפוט משדרים ביטחון וחברותיים כאלה וכיף איתם..רוב הערסים כאלה.
אבל תלוי מאיזה סוג לא המפגרים
יש ערסים שפוט משדרים ביטחון וחברותיים כאלה וכיף איתם..רוב הערסים כאלה.
אנונימית
רוב המדינה פרחות וערסים אז רוב הבנות בישראל כן נמשכות לערסים אבל יש גם שלא
אנונימית
הם לא..
באותו הנושא: