9 תשובות
4-5
זה שאלה שלמה לפעמים נותנים אני יכולה לעזור לך אם תרצי
שואל השאלה:
^התכוונתי כמה נקודות כאילו ירד לי רק מהסעיף שיבקשו לעשות אינטגרל... חקירה אני יודעת
אנונימית
אבל אינטרגל זה שאלה שלמה זה לא תמיד סעיף
זה סעיף אחד מקסימום ולא בטוח שיהיה גם ,כל שאלה 33 נק' וזה מתחלק בין 4-5 סעיפי (הנקודות לא מתחלקות באופן שווה בדכ ) אם יהיה סעיף של אינטגרל אז בערך 6.5+-
שואל השאלה:
^אני עושה שאלון 804 לא חושבת שיהיה שאלה שלמה על אינטגרל אולי יהיה כמה סעיפים וזהו
אנונימית
לדעתי אל תקחי סיכון אני יכולה להסביר לך אם תרצי
זה סעיף בדרך כלל בחקירה בשאלון 804.
אבל הייתי מציעה לך במידה ואת לא יודעת לנסות לפי הנוסחאון.. מקסימום תחלצי עוד 2 נק