4 תשובות
עושים חשבון עיסקי,
אמור להיות כתוב לך בפרטים של התמונה
ErO
רק בחשבון עיסקי
חשבון עיסקי
שואל השאלה:
איך עושים חשבון עיסקי
ומה ההבדל בין זה לעמוד רגיל?
אנונימית