6 תשובות
2016
לא היה לי שום מחויבויות
יצאתי מלא ועל חשבון ההורים
עשיתי דברים שלא חשבתי שאעשה
הכי טובה 2001(עוד לא נולדתי)
הכי גרועה כל השאר
2015
הייתי תמימה, היו לי מלא חברים.
לא עברתי לעיר המסריחה שאני נמצאת בה עכשיו
אני פשוט רוצה לבכות!!!
אנונימית
2013 - הכרתי מלא חברים, היחסים שלי עם המשפחה היו מדהימים, היה לי כלב מדהים גם כן..; פשוט שנה מדהימה.
אצלי 2018 למרות שגם בה היו מלא דברים קשים אבל חוויתי ככ הרבה חוויות טובות
2019, עברתי מיסודי לחטיבה, מכיתה מגעילה לכיתה מושלמת, קיבלתי ידידות טובות שלעולם לא היו לי, התחלתי להצטיין בלימודים.