9 תשובות
כלום.
עם זה מה שטוב לה אז למה לא
שיהיה לה בכיף
שהיא אוהבת בנים?
כלום, שיהיה לה בכיף. אני בעד שכל אחד יסתובב עם מי שבא לו :)
שהיא יותר מסתדרת עם בנים
שאין אם זה בעיה, בנות יכולות לפעמים להיות hardcore אז אני די מבינה אותה..
שהיא מתחברת יותר לבנים וזה בסדר