27 תשובות
לא. תקשיבי רק ללב שלך
תעשי מה שאת רוצה , אני לא בעד .
שואל השאלה:
r.o.t.e.m
למה?
r.o.t.e.m
למה?
אנונימית
זה ממש לא רע...
אבל זה כן מורכב.
שואל השאלה:
כן.. אני לא יודעת איך לספר להורים שלי עליו כי הם לא תומכים בכל הקטע הזה..
כן.. אני לא יודעת איך לספר להורים שלי עליו כי הם לא תומכים בכל הקטע הזה..
אנונימית
כל אחד ואיך שהוא בוחר לאף אחד אין את הזכות להגיד לך לא ללכת על זה את צריכה לעשות מה שטוב לך
אנונימית
בגלל שאת יהודיה, הוא נוצרי.. הנוצרים דורכים על הדת שלנו, הם יותר גרועים מהמוסלמים. ובכללי זה התבוללות - לא סתם את יהודיה והוא נוצרי, נוצרי אמור להיות עם נוצריה, ויהודיה עם יהודי. לא חסר יהודים בארץ שאת הולכת לנוצרים...
יש שרואים בזה התבוללות ושזה לא טוב, בעיני זה בסדר.
כל עוד הבן אדם לא פוגע *בך*, ברגשות, בבריאות ובעוד דברים חשובים אחרים באופן קיצוני, זה בסדר גמור.
כל עוד הבן אדם לא פוגע *בך*, ברגשות, בבריאות ובעוד דברים חשובים אחרים באופן קיצוני, זה בסדר גמור.
אנונימית
הנוצרים לא דורכים על הדת שלנו.
שואל השאלה:
אוף אני באמת לא יודעת מה לעשות.
מצד אחד אני אוהבת אותו והוא אותי והוא אמור לבוא אליי עוד מעט..בשביל שנדבר על זה^
מצד שני- ההורים שלי לא תומכים בקטע הזה בכלל, הם אומרים שזאת התבוללות
ואין לי חברה טובה להתייעץ איתה על זה.
אוף אני באמת לא יודעת מה לעשות.
מצד אחד אני אוהבת אותו והוא אותי והוא אמור לבוא אליי עוד מעט..בשביל שנדבר על זה^
מצד שני- ההורים שלי לא תומכים בקטע הזה בכלל, הם אומרים שזאת התבוללות
ואין לי חברה טובה להתייעץ איתה על זה.
אנונימית
happy, לא התכוונתי לדורכים, זה סתם עוד ביטוי אם לא הבנת. יש חלק שהם די מזלזלים בדת שלנו כמו המוסלמים - רק שהם יותר גרועים (וכן בטעות כתבתי מקודם שהנוצרים יותר גרועים, התכוונתי שהמוסלמים יותר גרועים אבל שתיהם מזלזלים ביהדות)
שמעי, אם ההורים לא תומכים בזה זה יהיה בעיה. אבל אם יש לך מספיק כוח רצון ואהבה זה יעבוד
לא רע לדעתי בכלל
למה את חושבת שהם מזלזלים ביהדות?
רותם אני ממש ממש לא מסכימה איתך!
אם הוא עושה לה טוב והיא שמחה איתו למה שלא תיהיה איתו? אוקיי כי באמת הם ילכו ברחוב וישאלו אותו אם הוא נוצרי
אם הוא עושה לה טוב והיא שמחה איתו למה שלא תיהיה איתו? אוקיי כי באמת הם ילכו ברחוב וישאלו אותו אם הוא נוצרי
אנונימית
כל עוד הוא לא מזלזל בה או במשפחה שלה לא צריכה להיות בעיה
אנונימית
אחי התחתן עם נוצרייה, ונחשי מה, היא התגיירה בשבילו. לכי תדעי מה אהבה יכולה לגרום לאנשים לעשות, אפילו להמיר את הדת שלהם! היום יש לי אחיינית, שלפי היהדות האורתודוקסית היא יהודיה. מה שכן, ההורים שלי תמכו מלכתחילה, הם טוענים שאין לפסול בן אדם על פי משהו שהוא לא יכול לבחור בו- כמו למי הוא נולד, איזו עדה, דת או לאום.
אנונימית
כן.
מאוד.
מאוד.
גרוע מאוד. ה' אסר עלינו להתחתן עם הגויים בשביל לשמור על היחודיות שלנו.
בושה לרוב התגובות פה!
מחזק את r.o.t.e.m, המאסטרית של הגאוגרפיה ואת נודרת נדרים.
בושה לרוב התגובות פה!
מחזק את r.o.t.e.m, המאסטרית של הגאוגרפיה ואת נודרת נדרים.
כן
מזעזע לדעתי
מזעזע לדעתי
זה לא גרוע בכלל בהצלחה !!
ודרך אגב זו אהבה את אוהבת אותו תיצאי בלי לעליב אנחנו מתערבים לך בחיים ויכולים להרוס לך אותם אז תעשי משאת רוצה כדיי שתלכי עם השיכולים שלך
אם את דתייה אז מן הסתם את לא אמורה לעשות את זה כי זה מנוגד לדת.
אם את אתאיסטית, אין שום הבדל בין יהודיה לנוצרי זה כמו ששחור יתחתן עם לבנה.
תעשי מה שאת רוצה, עובדה שרוב האנשים שאומרים לך לא הם דתיים או מאמינים. אם את לא מאמינה אין לך את אותם מניעים כמוהם והסיבות שלהם לא רלוונטיות בשבילך.
אם את אתאיסטית, אין שום הבדל בין יהודיה לנוצרי זה כמו ששחור יתחתן עם לבנה.
תעשי מה שאת רוצה, עובדה שרוב האנשים שאומרים לך לא הם דתיים או מאמינים. אם את לא מאמינה אין לך את אותם מניעים כמוהם והסיבות שלהם לא רלוונטיות בשבילך.
רק מה שאת חושבת.
כן, זה מאוד רע לדעתי.
זה לא עד כדי כך רע תעשי מה שבא לך
באותו הנושא: