7 תשובות
פשוט תתחילי שיחה בזמן המסיבה ותנסי להשיג מספר או לקבוע דייט
שואל השאלה:
מה דייט אני בת 14
מה דייט אני בת 14
אנונימית
אז את רוצה סתם לא להיפגש יותר?
לא מבין מה הבעיה עם דייט בגיל 14
הולכים לאיזה מסעדה או גלידה
לא מבין מה הבעיה עם דייט בגיל 14
הולכים לאיזה מסעדה או גלידה
שואל השאלה:
לא ככה זוגות יוצאים אני צריכנ להכיר אוץו ואז להיות איתו בקטע
לא ככה זוגות יוצאים אני צריכנ להכיר אוץו ואז להיות איתו בקטע
אנונימית
תשמעי אם את חושבת שככה זה עובד ושיש לזה חוקים אז זה לא יקרה בחיים
את רוצה אותו? אז תתחילי איתו
תציעי לו לצאת לדייט
אחרת אתם מנתקים קשר אחרי זה וקאפיש
את רוצה אותו? אז תתחילי איתו
תציעי לו לצאת לדייט
אחרת אתם מנתקים קשר אחרי זה וקאפיש
שואל השאלה:
אהח אני בת 14 זה מוזר
אהח אני בת 14 זה מוזר
אנונימית
זה לא זה בסך הכל לצאת לגלידה או להסתובב ביחד
כאילו זה או זה או שאת פשוט מנתקת איתו קשר כי לפי מה שהבנתי אתם לא כל כך קרובים בדרך כלל
אז נראה לי שכדאי ללכת על זה
כאילו זה או זה או שאת פשוט מנתקת איתו קשר כי לפי מה שהבנתי אתם לא כל כך קרובים בדרך כלל
אז נראה לי שכדאי ללכת על זה
באותו הנושא: