6 תשובות
במחזור לפעמים יש חוסר תיאבון, זה טבעי. תנשמי הכל בסדר :)
זה לא מוזר. גוף של אישה במחזור שונה ממה שהוא ביום יום. אני יכולה לומר שהמצב אצלי מאוד דומה. כמעט ואין לי חשק לאכול
וואי אני בול כמוך עכשיו! פשוט תנוחי או שתעשי ספורט. זה מה שעוזר לי ואל תאכלי כי אתה אמת תקיאי . מניסיון.
אנונימית
גם אצלי זה ככה, אני מרגישה נפוחה ולא באלי לאכול
שואל השאלה:
אבל זה בסדר שלא אכלתי היום? זה היום הראשון של המחזור לא יודעת מה יהיה מחר );
אבל זה בסדר שלא אכלתי היום? זה היום הראשון של המחזור לא יודעת מה יהיה מחר );
אנונימית
תאכלי לפחות קצת, גם אם את מרגישה בחילה ואת לא רעבה תנסי לאכול דברים טעימים קטנים כאלה
באותו הנושא: