7 תשובות
קודם כל תרגעי! הכל בסדר..
למה יש לך טסט בכביש מהיר? לרוב זה בעיר, בין עירוני גג.. לא מאמין שיעשו לך טסט בכביש מהיר, גם שיעורים רגילים כמעט ולא רואים למדים בכביש מהיר..
בכל מקרה, הכי חשוב זה לא להיות לחוצה ולהיות בטוחה בעצמך. לא סתם המורה הגיש אותך לטסט, הוא חושב שאת מוכנה, תחשבי כך גם את. לגבי החששות, אין מה לעשות זה חלק מהטסט, טבעי שלא תרגישי בטוחה בכביש, אין לך עוד ניסיון..
לגבי המהירות, אם בטוח לך יותר ב70, סעי ב70.. כשאת מרגישה שריק מקדימה תלחצי טיפה יותר על הגז, זה משדר ביטחון ורוגע לבוחן. לגבי הנתיבים, קחי את הזמן, אל תעברי נתיב אם את לא בטוחה, לאט לאט ועם קצת מזל (כביש רגוע, בוחן נורמלי) אני בטוח שתצליחי!
בהצלחה!! :)
למה יש לך טסט בכביש מהיר? לרוב זה בעיר, בין עירוני גג.. לא מאמין שיעשו לך טסט בכביש מהיר, גם שיעורים רגילים כמעט ולא רואים למדים בכביש מהיר..
בכל מקרה, הכי חשוב זה לא להיות לחוצה ולהיות בטוחה בעצמך. לא סתם המורה הגיש אותך לטסט, הוא חושב שאת מוכנה, תחשבי כך גם את. לגבי החששות, אין מה לעשות זה חלק מהטסט, טבעי שלא תרגישי בטוחה בכביש, אין לך עוד ניסיון..
לגבי המהירות, אם בטוח לך יותר ב70, סעי ב70.. כשאת מרגישה שריק מקדימה תלחצי טיפה יותר על הגז, זה משדר ביטחון ורוגע לבוחן. לגבי הנתיבים, קחי את הזמן, אל תעברי נתיב אם את לא בטוחה, לאט לאט ועם קצת מזל (כביש רגוע, בוחן נורמלי) אני בטוח שתצליחי!
בהצלחה!! :)
שואל השאלה:
כן סליחה . התכוונתי בין עירוני .. לגביי המורה שהגיש אותי- הוא כן חושב שאני מוכנה אבל כל השיעורים האחרונים הוא הוריד לי את הביטחון ברמות על כל דבר קטן עשה תנועות מוגזמות של ייאוש ואמר שכל דבר צריך להגיד לי מאתיים פעם עד שאני מבינה מה צריך לעשות.. אני חייבת לעלות מ70 קמש כי צריך 90 . וממש מודה לך !!
כן סליחה . התכוונתי בין עירוני .. לגביי המורה שהגיש אותי- הוא כן חושב שאני מוכנה אבל כל השיעורים האחרונים הוא הוריד לי את הביטחון ברמות על כל דבר קטן עשה תנועות מוגזמות של ייאוש ואמר שכל דבר צריך להגיד לי מאתיים פעם עד שאני מבינה מה צריך לעשות.. אני חייבת לעלות מ70 קמש כי צריך 90 . וממש מודה לך !!
אנונימית
חחח הכל בסדר, כמובן שהכי כדאי לשמוע למורה אבל לפעמים פשוט עדיף לא להתייחס לעצבנות של המורים.. לפעמים הם מיואשים כשתלמידים מפשלים, קורה..
את חייבת להחזיר לעצמך את הביטחון, זה קטן עלייך :)
לגבי הבין עירוני, כשאין שטח הפרדה אפשר לנסוע 80, כשיש אפשר 90, את בטח יודעת את זה.. 70 זה לא כזה איטי ואפילו נורמלי לחלוטין לתלמידה בטסט, פשוט תסעי בצד ימין של הכביש כמו שצריך ורצוי וכל העוקפים למינהם, יעקפו מהשמאלי.
ואגלה לך משהו? בבין עירוני דווקא זה הכי קל כי בתוך העיר יש כלכך הרבה תנאים שיכולים להכשיל על כלום.. הכי טוב בין ערים(ככה היה לי בטסט חח)
שוב בהצלחהה:)
את חייבת להחזיר לעצמך את הביטחון, זה קטן עלייך :)
לגבי הבין עירוני, כשאין שטח הפרדה אפשר לנסוע 80, כשיש אפשר 90, את בטח יודעת את זה.. 70 זה לא כזה איטי ואפילו נורמלי לחלוטין לתלמידה בטסט, פשוט תסעי בצד ימין של הכביש כמו שצריך ורצוי וכל העוקפים למינהם, יעקפו מהשמאלי.
ואגלה לך משהו? בבין עירוני דווקא זה הכי קל כי בתוך העיר יש כלכך הרבה תנאים שיכולים להכשיל על כלום.. הכי טוב בין ערים(ככה היה לי בטסט חח)
שוב בהצלחהה:)
שואל השאלה:
יש לך טיפים נוספים שעליהם מכשילים למרות שזה ממש קטן? ולגביי הבין עירוני האמת שהרבה אומרים שהם מעדיפים את זה מאשר העיר עצמה אבל יכול להיות שאניבאמת עושה זבוב מפיל כי המורה הלחיץ אותי.. כל הבין עירוני שנסעתי בו היה עם הפרדה ונסעתי שם ב90 קמש . האמת שעוד לא ראיתי מקום עם מהירות גבוהה בלי הפרדה
יש לך טיפים נוספים שעליהם מכשילים למרות שזה ממש קטן? ולגביי הבין עירוני האמת שהרבה אומרים שהם מעדיפים את זה מאשר העיר עצמה אבל יכול להיות שאניבאמת עושה זבוב מפיל כי המורה הלחיץ אותי.. כל הבין עירוני שנסעתי בו היה עם הפרדה ונסעתי שם ב90 קמש . האמת שעוד לא ראיתי מקום עם מהירות גבוהה בלי הפרדה
אנונימית
אממ האמת שאין לי הרבה טיפים לתת חח אבל הכי חשוב להיות בטוחה בעצמך, רגועה.. להראות ביטחון על הכביש אבל גם לא יותר מידי.. בלי הססנות וגם בלי אדישות כי בוחנים לא אוהבים לא את זה ולא את זה חח, להקשיב להוראות שלו, לשים לב לתמרורים (עצור, זכות קדימה..), להיכנס בפניות כמו שצריך וחשוב לשים לב אם את נכנסת לחד סטרי או דו סטרי כדי לדעת איך להיכנס (גם מרחוק אפשר להבחין בשלט של החד סטרי, אם אין, סימן שזה דו סטרי). לקחת את הזמן בחנייה, בלי להילחץ כדי לעשות את זה הכי טוב שאפשר!
לגבי הבין עירוני בלי הפרדה, יש המון כאלה.. את עוד תפגשי כשתעברי את הטסט (הקרוב!!)
סומך עלייך חח
לגבי הבין עירוני בלי הפרדה, יש המון כאלה.. את עוד תפגשי כשתעברי את הטסט (הקרוב!!)
סומך עלייך חח
שואל השאלה:
הפחד שלי גם שפנייה נגיד שמאלה לפעמים התמרור של החד סטרי מוסתר ואני לא מצליחה לראות אם הרחוב חד או דו .. ואז כאילו הטסטר יגע חי בהגה כי הייתי צריכה קשת רחבה .. יש עוד שיטה לדעת מראש? ולגביי ה'אדישות' , תמיד המורה עושה לי כזה הלוו.. תתעוררי כי הוא אומר שאני קפואה זאת אומרת מסתכלת דוך לכביש ולא הכי משוחררת .. אז זה מתפרש כאדישה .. זה יעזור אם אגיד בתחילת הטסט שזה סתם נראה שאני קפואה?
הפחד שלי גם שפנייה נגיד שמאלה לפעמים התמרור של החד סטרי מוסתר ואני לא מצליחה לראות אם הרחוב חד או דו .. ואז כאילו הטסטר יגע חי בהגה כי הייתי צריכה קשת רחבה .. יש עוד שיטה לדעת מראש? ולגביי ה'אדישות' , תמיד המורה עושה לי כזה הלוו.. תתעוררי כי הוא אומר שאני קפואה זאת אומרת מסתכלת דוך לכביש ולא הכי משוחררת .. אז זה מתפרש כאדישה .. זה יעזור אם אגיד בתחילת הטסט שזה סתם נראה שאני קפואה?
אנונימית
חח אני לא חושב שכדאי, אם את רואה שהוא נחמד והכל אז אפשר להגיד אבל לא חושב שזה יעזור (אם את שניה נגיד וקלטת כבר עליו)
תהי מרוכזת אבל תנסי קצת להשתחרר, ברור שזה קשה והכל אבל בכל מקרה פשוט תהיי מי שאת ותנהגי איך שנוח לך.. תבואי בגישה של אני עוברת, הכי גרוע, תעברי בטסט הבא (שמעתי שמאז הרפורמה מזמינים טסטים ממש מהר)
אהה ושכחתי שממש חשוב מראות וכל זה, להראות לו שאת מתמצאת בכביש ובסביבה. לגבי הפניות לפעמים זה מוסתר, אין מה לעשות.. אפשר גם לשים לב לרוחב הכביש, פסים על הכביש.. לרוב בעיר, חד סטרי יהיה עם נתיב אחד. אגב חשוב לזכור שיש כבישים שהם עם נתיב אחד כביכול (מכוניות חונות בצד) אבל זה דו סטרי.. אז חשוב לשים לב למכוניות שבאות ממול..
תהי מרוכזת אבל תנסי קצת להשתחרר, ברור שזה קשה והכל אבל בכל מקרה פשוט תהיי מי שאת ותנהגי איך שנוח לך.. תבואי בגישה של אני עוברת, הכי גרוע, תעברי בטסט הבא (שמעתי שמאז הרפורמה מזמינים טסטים ממש מהר)
אהה ושכחתי שממש חשוב מראות וכל זה, להראות לו שאת מתמצאת בכביש ובסביבה. לגבי הפניות לפעמים זה מוסתר, אין מה לעשות.. אפשר גם לשים לב לרוחב הכביש, פסים על הכביש.. לרוב בעיר, חד סטרי יהיה עם נתיב אחד. אגב חשוב לזכור שיש כבישים שהם עם נתיב אחד כביכול (מכוניות חונות בצד) אבל זה דו סטרי.. אז חשוב לשים לב למכוניות שבאות ממול..
באותו הנושא: