25 תשובות
מזעזע
שואל השאלה:
וזה בכלל יותר גרוע...
ערבים גורמים לכלבים להיות אכזריים כמוהם...
וזה בכלל יותר גרוע...
ערבים גורמים לכלבים להיות אכזריים כמוהם...
קישורים מצורפים:
אנונימית
חאלס לגרום לשנאה...זה לא קשור לזה שהוא ערבי, יש הרבה התעללות בבעלי חיים שזה דבר נורא וזה קורה בהרבה מקומוץ לצערינו
ההתנהגות עצמה דוחה, אבל האם זה קשור לזה שהוא ערבי וזה אומר שכל הערבים ככה? לא
ההתנהגות עצמה דוחה, אבל האם זה קשור לזה שהוא ערבי וזה אומר שכל הערבים ככה? לא
אדם משועמם לחלוטין...
רואים איך הוא מרעיב את הכלב לפי הצורה שהוא אוכל, פשוט מזעזע.
שואל השאלה:
תפסיק לנסות להכניס לי מילים שלא אמרתי לפה
אני רק אומרת שערבים וכלבים זה לא שילוב טוב בכלל
תפסיק לנסות להכניס לי מילים שלא אמרתי לפה
אני רק אומרת שערבים וכלבים זה לא שילוב טוב בכלל
אנונימית
מכניס לך מילים לפה?
הרגע אמרת "אני אומרת שערבים וכלבים זה לא שילוב טוב"
רוצה להכליל עוד קצת? אני ראיתי סינים זורקים כלב לתוך קדרה של מים רותחים? זה זוועה חרא אנשים, אבל האם אני אומר שכל הסינים צריכים להתרחק מכלבים? לא
יש נערים בארץ שגזרו לכלב את האוזניים שלו, האם זה אומר שצריך להרחיק כלבים מכל הנערים בארץ? לא
הרגע אמרת "אני אומרת שערבים וכלבים זה לא שילוב טוב"
רוצה להכליל עוד קצת? אני ראיתי סינים זורקים כלב לתוך קדרה של מים רותחים? זה זוועה חרא אנשים, אבל האם אני אומר שכל הסינים צריכים להתרחק מכלבים? לא
יש נערים בארץ שגזרו לכלב את האוזניים שלו, האם זה אומר שצריך להרחיק כלבים מכל הנערים בארץ? לא
מי אמר ש"כלבים וערבים לא שילוב טוב"? יש אנשים שהם במגזר הערבי שעושים מה שהם עושים לכלבים ויש אנשים במגזר הערבי שהם לא כאלה בכלל, זאת סתם סטיגמה.
שואל השאלה:
בסדר, יכול להיות שקצת הגזמתי.
אבל לדווח בבקשה על הערוץ שלו אתם מוכנים? או שלא, כי הוא ערבי וזה גזענות???
בסדר, יכול להיות שקצת הגזמתי.
אבל לדווח בבקשה על הערוץ שלו אתם מוכנים? או שלא, כי הוא ערבי וזה גזענות???
אנונימית
זה לא משנה אם ערבי עשה את זה או מישהו אחר, אני אישית לא שופט לפי מין, דת וכו' אלא לפי הבן אדם עצמו, והבן הנ"ל משועמם שצריך להיפגש עם מישהו שיעזור לו בהתעללות שלו(ולחטוף כמה עונשים כבדים על הדרך), זה הכל.
תראי חשוב שתדעי שלא כל הערבים הם כאלו... זה לא בהכרח קשור לדת או גזע
ולשאלה שלך, נראה מדינת עולם שלישי או אנשים משוגעים וזה
תרבויות פרימיטיביות מידי וזה
ולשאלה שלך, נראה מדינת עולם שלישי או אנשים משוגעים וזה
תרבויות פרימיטיביות מידי וזה
לא קשור לדת שלו^
זה סרטון שמעודד אלימות לדעתי או משהו
זה סרטון שמעודד אלימות לדעתי או משהו
שואל השאלה:
זה ערבי ממזרח ירושלים...
המדוכאים המסכנים שחיים תחת כיבוש ישראלי כאילו...
זה ערבי ממזרח ירושלים...
המדוכאים המסכנים שחיים תחת כיבוש ישראלי כאילו...
אנונימית
פאק הוא ממש מתעלל בכלב
הנחש יכול להכיש אותו
איזה רשע
הנחש יכול להכיש אותו
איזה רשע
^^^אבל למה להכליל?
בכיף אני אדווח על הערוץ שלו... אני נגד התעללות בבעלי חיים
גם אני נגד :(
יש סיכוי גבוה...^
הנחש יכול להשתגע לגמרי
הנחש יכול להשתגע לגמרי
שואל השאלה:
אבל לא יקרה לו כלום אם הנחש יכיש אותו, רק לנחש המסכן יקרה...
כי הוא יותר ארסי ממני
אבל לא יקרה לו כלום אם הנחש יכיש אותו, רק לנחש המסכן יקרה...
כי הוא יותר ארסי ממני
אנונימית
ערבי או לא ערבי
התעללות בבעלי חיים נטו
אנשים משוגעים
התעללות בבעלי חיים נטו
אנשים משוגעים
יש מה להכליל רוב הערבים אכזריים בטבעם יש כאלה שיוצאים מן הכלל, רוב הסרטונים של התעללות בכלבים(אני מדבר על הריגה וכאבים חזקים) ערבים מסריטים אותם, יש סרטון גם שהם שופכים על כלב דלק ושורפים אותו בחיים
אנונימי
סינים אוכלים כלבים וחתולים שזה גם דבר רע ומגעיל בעייני אבל עדיין הם לא מתעללים בהם, הערבים מתעללים בהם משנאה
אנונימי
אוי ואבוי
זה נורא
זה נורא
אני מבין שפגעתי בך ואתה די אוהב ערבים אין מה לעשות אני לא גזען, זה טבעי שאני ישנא את מי ששונא אותי, אתה לא יכול להכחיש שהערבים אכזריים, הם רוצחים אנשים, מתעללים בחיות וגם אם תשחק ב pubg ברנדומלי תראה שהם מקללים את ישראל ומנסים להרוג אותך
אנונימי
ואתה בעצמך טיפה מטומטם "ערבים יש מיליונים מאות מיליונים" למה כמה אנשים יש בסין, וברור שלא תראה אותם בסרטונים באינסטגרם כי אין להם, אז לפני שאתה קורה לי מפגר תעשה בדיקת אייקיו
אנונימי
באותו הנושא: