התחברות
הרשמה
השתחררתי לפני חודשיים ולא בראש שלי לעשות תואר עכשיו אני רוצה ללמוד אבל לפחות עוד שנתיים? רוצה לחסוך לטייל מה לא בסדר בזה
זה לא מה שרוב האנשים עושים??
20 ביולי 2019, 20:16
מתי
2 תשובות
על אחד והדרך שלו, זו הבחירה אך ורק שלך
ק
קורונלה
זה אחלה מה הבעיה
כל אחד והבחירות שלו
B
Be happy(:
באותו הנושא:
השתחררתי לפני חודשיים,וכרגע מתחילה לעבוד בעבודה לא מועדפת,ולא יודעת מה עדייף לי
השתחררתי לפניי 4 חודשיים,ועד עכשיו חסכתי 13 אלף,מה דעתכם על זה?זה קצת נכון
השתחררתי מהצבא לפני חודשיים,ועדיין שולחים לי הודעות בהסמס הקשורות לצה"ל
השתחררתי מהצבא ואני לבד וגם לפני זה הייתי לבד
אני בת 20, השתחררתי לפני חודשיים ואני לא עובדת. זה נורמלי? אציין שאין בבית בעיה כלכלית
הייתי בסיירת מטכ"ל לפני שנתיים(השתחררתי)מותר לי לספר לחברים?
אבא שלי רוצה שאני אלך ללמוד משפטים חודשיים לפני שאני משתחרר מהשירות שלי.
זה בסדר שאני כרגע רק עובדת ? אני בת 20 השתחררתי לפני חודשיים והייתי רגילה לשלב עבודה וצבא ופתאום משהו חסר לי וכל פעם
השתחררתי מהצבא לפני 3 חודשים ועדיין לא התחלתי לעבוד,
זה נורא אם אני כבר חודשיים לא עובדת? השתחררתי באוקטובר עבדתי חודשיים ועכשיו לא.
השתחררתי לפני כמה שבועות ואני בודדה ולרוב בבית