12 תשובות
הכל תקין אפשרי לקבל עד גיל 19
לא. זה בסדר
616
הכל טוב
כל אחת והקצב שלה
הכל תקין אל תדאגי
זה בסדר
הכל בסדר והכל תקין, יש כאלה שמקבלות רק בתיכון.
זה לא אומר שלא תקבלי בהכרח, ושתדעי שזה הכי טוב להתעסק עם זה בגיל מאוחר. מחזור זה נורא.
זה בסדר
לא אומר כלום
הכל בסדר
זה בסדר.
אבל אל תסמכי על התשובות פה יותר מדי ואם את דואגת תגידי לאמא שלך ותפני לרופא :)
כשלא תקבלי על גיל 16 תלכי לרופא כרגע את בסדר גמור
ממש לכ נורמאלי לחלוטין
מה למה? שתהיי בריאה קיבלתי גם באיזה סוף 13 או חצי 13 מה לא נוראמלי למה להלחיץ ככה תילדה בטח שזה נוראמלי