12 תשובות
הכל תקין אפשרי לקבל עד גיל 19
לא. זה בסדר
הכל טוב
כל אחת והקצב שלה
כל אחת והקצב שלה
הכל תקין אל תדאגי
זה בסדר
הכל בסדר והכל תקין, יש כאלה שמקבלות רק בתיכון.
זה לא אומר שלא תקבלי בהכרח, ושתדעי שזה הכי טוב להתעסק עם זה בגיל מאוחר. מחזור זה נורא.
זה לא אומר שלא תקבלי בהכרח, ושתדעי שזה הכי טוב להתעסק עם זה בגיל מאוחר. מחזור זה נורא.
זה בסדר
לא אומר כלום
הכל בסדר
הכל בסדר
זה בסדר.
אבל אל תסמכי על התשובות פה יותר מדי ואם את דואגת תגידי לאמא שלך ותפני לרופא :)
אבל אל תסמכי על התשובות פה יותר מדי ואם את דואגת תגידי לאמא שלך ותפני לרופא :)
כשלא תקבלי על גיל 16 תלכי לרופא כרגע את בסדר גמור
ממש לכ נורמאלי לחלוטין
מה למה? שתהיי בריאה קיבלתי גם באיזה סוף 13 או חצי 13 מה לא נוראמלי למה להלחיץ ככה תילדה בטח שזה נוראמלי
באותו הנושא: