4 תשובות
תגידי שאת רוצה ללמוד או שאת הולכת לישון או לחברה, זאת סבתא שלך תנצלי איתה את הזמן כמה שיותר , זה לא שאת איתה כל הזמן, יש לך בית ספר ודברים אחרים שלא יוצא ללכת לסבתא הרבה,
שואל השאלה:
לא להגיד לי שאין לי זמן איתה הרבה. יש לי אבל כרגע לא בא לי על חפירות.
אנונימית
להיות נחמדה
אם לנו זה נראה כמו חפירה להם זה באמת זמן איכות עם הנכדים והם באמת מתעניינים ורוצים בטובתנו
תחשבי שזאת סבתא שלך וכמה שאת אוהבת אותה וכמה שהיא מתגעגעת אלייך ומחכה לדבר איתך בכל רגע שאת לא נמצאת איתה
בסופו של דבר היא סבתא שלך וממליץ לך ממש לנצל כל שנייה איתה