6 תשובות
היי תנצלי את החופש ממש טוב. ופשוט תבואי בגישה חיובית ואולי תבקשי לעבור כיתה? אני אישית גם לא מרגישה נוח בכיתה שלי
דווקא אני עצובה מהבחינה הלימודית והצוות, לא החברה.
קודם כל יש לך עוד זמן לנוח ולהינות, אם תתעסקי כל הזמן בלא רוצה לחזור, כל הזמן הזה יאבד לך ויתבזבז.. לא חבל?
חוץ מזה, זה לא שיש לך דרך לשנות את זה או משהו לעשות עם העובדה הזאת.
את תחזרי לשם, תעשי את מה שעשית עד עכשיו כמו גדולה, ותקווי להכי טוב שיש. תמיד יש הזדמנות לשנה טובה יותר ולהפתעות.. את לא יכולה לדעת מה מחכה לך שנה הבאה. ויהיה טוב בע"ה.
לאיזו כיתה את עולה?
חוץ מזה, זה לא שיש לך דרך לשנות את זה או משהו לעשות עם העובדה הזאת.
את תחזרי לשם, תעשי את מה שעשית עד עכשיו כמו גדולה, ותקווי להכי טוב שיש. תמיד יש הזדמנות לשנה טובה יותר ולהפתעות.. את לא יכולה לדעת מה מחכה לך שנה הבאה. ויהיה טוב בע"ה.
לאיזו כיתה את עולה?
נשבעת שאני באותה סיטואציה כמו שלך ואני עולה לי ששם כבר מתפצלים עם תלמידים חדשים ואין לי כוח להתרגל אליהם .
אנונימי
את ממש לא היחידה, זו תקופה קשה שעוברת על כולם מתישהו אין אחד שבא לו ללכת לבית ספר תאמיני לי, גם אני מרגישה כמוך למרות שאני עוברת, עכשיו זה אפילו גרוע יותר בשבילי כי אני יעזוב את כל מי שאני אוהבת זה הרבה יותר קשה, זה בסדר להיות בבאסה אבל לא יותר מידי, זכרי שזה לא לנצח זה עובר כמו כל דבר מעצבן בחיים ואת תעברי את זה כי את מסוגלת, רק מחשבות חיוביות גם כשאין תמצאי כאלו או שהם יבואו אליך, הכל טוב ואת ממש ממש לא לבד
פה אם את צריכה אותי לגבי משהו יאי ❤
פה אם את צריכה אותי לגבי משהו יאי ❤
זה בדיוק אחד על אחד מה שהיה לי. אבל אני אחרי מלא שכנועים עוברת השנה לבית ספר חדש ואני מאוד מקווה שיהיה לי בו טוב. אני סבלתי בבית ספר הקודם לא הייתי בכלל מי שאני ולא הכירו אותי מספיק אני מבינה אותך כל כך שזה קשה אולי תנסי לעבור לכיתה שיש לך חברות או ילדים שאת סבבה איתם ?
באותו הנושא: