7 תשובות
חח הוא לא התבלבל בצ'אט כי הוא רשם את השם שלך
ויש מצב הוא בא למחוק ולא לשלוח ןזה באמת בטעות שלח ולא התכוון
זה לא היה בטעות הוא הרי רשם את שמך
לדעתי הוא התגעגע ורצה לדעת מה איתך
אממ בטעות זה לא כי היה תשם שלך ופשוט בא לו לחזור לקשר כנראה
.
אנונימית
שואל השאלה:
ואי לפני הרבה זמן יותר מחצי שנה אפילו
אנונימית
כנראה שכן