6 תשובות
בינתיים לא ידוע על זה משהו
היה כבר וסגרו כי לא הצליח ולא נראה לי שיפתחו עוד פעם
די פליז שלא יהיה
זה מוציא את כל ההנאה מחו"ל
היה ממש מזמן וסגרו כי לא הלך להם.
אני בטוח שינסו לפתוח שוב סניף, פשוט לא בזמן הקרוב.
לא יהיה
וסטארבאקס זה לא כזה ואוו
לא ברור כרגע, אבל יש עמוד בפייסבוק שמעדכן מתי הם יגיעו לישראל
אנונימי