התחברות
הרשמה
אכלתי כף פסטה ברוטב שמנת וחצי חבילה פופקורן להיום ואני אוכל בערב יוגורט או משהו כדי לאזן זה בסדר? אכלתי מלא?
25 ביולי 2019, 15:18
4 תשובות
קצת
דניאל
רק כף פסטה? זה קצת..
וגם אם אכלת חצי חבילת פופקורן אז את יכולה בערב לאכול סנדוויץ וירקות ליד או סלט יוגורט לא בטוחה עד כמה זה ישביע אותך
6
6מישהי6
שואל השאלה:
אבל זה לא בריא בכלל פסטה ופופקורן
אנונימית
בסדר אבל לא נורא אז תאכלי ירקות זה גם ישביע אותך וזה גם בדיא
6
6מישהי6