3 תשובות
תחפש בטלגרם
אנונימית
מה הבעיה ביפנית הכי טוב
שואל השאלה:
כן פשוט הייתי צריך להתרגל לזה חח
כן פשוט הייתי צריך להתרגל לזה חח
אנונימי
באותו הנושא: