6 תשובות
אם את רוצה את תמיד יכולה לדבר איתי
למה חבר לא יהיה לך?
למה לא?
אם את רוצה חבר יום אחד תכירי.
למה לא?
אם את רוצה חבר יום אחד תכירי.
למה את חושבת ככה?
שואל השאלה:
כי עד עכשיו לא היה לי
ואני כבר בת 17 וחצי
כי עד עכשיו לא היה לי
ואני כבר בת 17 וחצי
אנונימית
למה לא היה גם אנמ רווק ולא נראלי שמישהי צרצה אופי כמו שלי אבל לא היה.. הגזמת
מה הקשר? את רק בת 17 בואי זה לא שאת כבר בת 90 ולא הכרת אף אחד עד עכשיו
זה סתם מרגיש שלכולם יש חבר ובטוחה שכשתכירי מישהו נחמד ותהי גם נחמדה אליו ותראי את התכונות הטובות שלך הוא יבחין בהן ותוכלי להתקרב אליו בקטע רומנטי
זה סתם מרגיש שלכולם יש חבר ובטוחה שכשתכירי מישהו נחמד ותהי גם נחמדה אליו ותראי את התכונות הטובות שלך הוא יבחין בהן ותוכלי להתקרב אליו בקטע רומנטי
באותו הנושא: