6 תשובות
לדעתי זה סתם קרינג'י ומביך..
לדעתי אל תגידי כי הוא פשוט לא ירצה לשלוח קוליות
תלוי בבחור... אני חושבת שזה ממש חמוד
לדעתי זה טיפה קרינג'י...
את יכולה להגיד
מאוהבת בקול שלךך
או משהו כזה