5 תשובות
לפעמים ככה ולפעמים ככה
לרוב בסוף יהיה בסדר. אנשים לא יכולים לדעת אבל זה מה שקורה בדרך כלל
אומרים את זה כדי לנחם..
בסוף הכל יהיה בסדר, אני אומרת לך!
יש לי את כל הרשות לומר לך את זה, כי כשאני הייתי בחושך ואמרו לי את זה - לא האמנתי להם, חשבתי שהם רוצים רק לנחם אותי ולעודד..
אבל כשזה קרה הבנתי שהחושך נגמר סוף סוף והתחיל להיות לי הכי בסדר שיכולתי לקוות לו.
יש לי את כל הרשות לומר לך את זה, כי כשאני הייתי בחושך ואמרו לי את זה - לא האמנתי להם, חשבתי שהם רוצים רק לנחם אותי ולעודד..
אבל כשזה קרה הבנתי שהחושך נגמר סוף סוף והתחיל להיות לי הכי בסדר שיכולתי לקוות לו.
לרוב באמת יהיה בסדר
באותו הנושא: