8 תשובות
הגוף צריך מנוחה
D.Z
לא חושבת שזה לא בריא אם את ישנה מספיק
הגוף צריך מנוחה, יש עומס יתר על המערכות
בגלל שצריך כוח
Oka
שואל השאלה:
^חובה לבחור כינוי?
בקושי יושנת
אנונימית
גם ככה כולם עושים את זה בחופש
Oka
הגוף ינוח בצהריים
כי היום והלילה מתהפכים ויש לזה השפעות שליליות בעיקר בבריאות נפשית וזה. דיכאון וכו'. תחשבי שאנח ו אמורים לישון בלילה וביו לפעול