התחברות
הרשמה
בחור מנהריה ובחורה מתל אביב, קשר של להיפגש פעם בשבוע יצליח לדעתכם? (בני 16)
28 ביולי 2019, 11:54
תל אביב
תחבורה ציבורית
בחורות
אוטובוסים
5 תשובות
אם תדברו הרבה דרך הטלפון ותהיו בקשר טוב כן ברור
S
SIKE
כן
(
(Smile (I'm not okay
כן
ט
טיפשה.
כן אחי בהצלחה
ז
זיסו
כן, בהצלחה
ת
תיאה
באותו הנושא:
בנות למה אתן מפחדות להיפגש עם בחור שהכרתם באינטרנט ?
אחת ולתמיד: זה נראה לכם נורמלי שבחורה שיש לה חבר תעדיף לצאת עם ידיד לבר בליל 2019 מאשר להיפגש עם חבר שלה?
הכרתי בחור ממש חמוד דרך האינסטגרם,ואני מתלבטת ממש אם להיפגש איתו או לא .
אם אני מנהריה והוא מאשדוד,איפה כדאי להיפגש כדי שזה יהיה פייר לשני הצדדים?
אלוהים למה בחורים כל כך טיפשים חודש וחצי הוא לא יכול להיפגש איתי כאילו באמת ?
תירצתי לבחור שאני אוהבת שאני לא יכולה להיפגש היום פעלתי נכון?
בחור שחברה שידכה בנינו, עדיין לא יצא לנו להיפגש שבוע רק דרך הטלפון.
אני בת 17 והכרתי בחור בן 24 ממש נחמד, כדי לי להיפגש איתו?
זה לגיטימי שגבר שואל בחורה בהכרות ראשונית אם יש לה רישיון כדי לדעת אם היא תוכל גם לבוא אליו עוד לפני שקבעו להיפגש בכלל?
בקשר זוגי עם בחור מהאינטרנט, מתכננים בקרוב להיפגש המון בתל אביב. המלצות למקומות כיפים?
דייט שני בבית הבחור - תגידו, להיפגש בפגישה שניה אצל הבחור בבית זה בסדר? והוא בטח ובטח יודע שלא הולכים לעשות עניינים.